Insignia OPC 2.8 325 KM - tuning silnika

<<

luki77

Posty: 54

Dołączenie: 13 Lis 2011 00:12

Post 25 Paź 2012 22:26

Insignia OPC 2.8 325 KM - tuning silnika

Witam mam pytanie czy jest możliwość podkręcenia silnika 2.8 325KM wersja OPC. Jak tak to o ile i jakie koszty . Insignia z 2010 roku.

Poprawiony temat / Alex
<<

Wojtassss

Posty: 1322

Dołączenie: 27 Wrz 2012 11:20

Post 25 Paź 2012 23:58

Re: INSIGNIA OPC 2.8 325KM

...
Ostatnio edytowany przez Wojtassss, 13 Gru 2013 12:32, edytowano w sumie 1 raz

Forum Opel Insignia poleca:

<<

quescik

Posty: 2

Dołączenie: 24 Kwi 2013 12:57

Post 30 Wrz 2013 23:44

Re: INSIGNIA OPC 2.8 325KM

Zapraszam do przeczytania art. http://www.motointegrator.pl/s/chip-tuning/ z każdego silnika można coś wyciągnąć pytanie czy zawsze warto?
<<

kiego

Awatar użytkownika

Posty: 1499

Dołączenie: 27 Gru 2012 13:11

Miejscowość: Sheffield/Brodnica

Post 01 Paź 2013 08:35

Re: INSIGNIA OPC 2.8 325KM

381 km oraz 492 Nm zrobione na bluefinie,koszt 499£ plus 75 £ hamownia
Insignia 2.0 cdti 204km,2012r-historia
Antara Cosmo Navi 2.2CDTI 223 PS 483NM,
<<

Alex

Awatar użytkownika

Administrator

Posty: 1270

Dołączenie: 19 Sty 2013 00:00

Miejscowość: Iława

Post 01 Paź 2013 16:55

Re: INSIGNIA OPC 2.8 325KM

luki77 napisał(a):Jak tak to o ile i jakie koszty

Na ogół nie ma górnej granicy jeśli chodzi o koszta. Wszystko zależy od grubości portfela, wymagań oraz tego, do czego to auto ma służyć.
<<

heko

Posty: 354

Dołączenie: 23 Kwi 2010 20:06

Miejscowość: Kraków

Post 26 Paź 2013 18:49

Re: INSIGNIA OPC 2.8 325KM

...zacznijmy od tego że żadna OPC 2.8 nie trzyma serii, zazwyczaj jest to ok. 300KM :) ...można zrobić ok + 65KM :)
http://www.gcstuning.pl/
Chiptuning
Filtry FAP/DPF
Hamownia obciążeniowa
Diagnostyka

https://www.facebook.com/GCSTuning
<<

boleknh

Posty: 400

Dołączenie: 29 Cze 2013 15:57

Miejscowość: Królewskie Miasto Kraków

Post 26 Paź 2013 20:01

Re: INSIGNIA OPC 2.8 325KM

Moc podana przez producenta jest mocą chyba shamowaną w fabryce więc jak kupię takie OPC 325km, wyjade z salonu i okaże się że ma 300km na najbliżeszej hamowni to mogę oddać takie auto powołując się na niezgodność towaru z umową?
BLACK HB 2.0 CDTI bez dpf-a CHIP 185km/425nm Powered BY GCS TUNING CHIP CHIP HURRRRAAAA
<<

Alex

Awatar użytkownika

Administrator

Posty: 1270

Dołączenie: 19 Sty 2013 00:00

Miejscowość: Iława

Post 26 Paź 2013 20:37

Re: INSIGNIA OPC 2.8 325KM

boleknh napisał(a):Moc podana przez producenta jest mocą chyba shamowaną w fabryce

Moc jest hamowana na silniku, który nie jest jeszcze w aucie. Później dochodzi przeniesienie napędu, waga, itp.
Niedawno czytałem i widziałem wykres hamowanego LS'a GM, który docelowo siedział w Corvette Z06. Nie pamiętam dokładnych liczb ale wykres pokazał o prawie 100 KM/100 Nm za mało względem tego co podawał producent. Oczywiście silnik był już wsadzony i wystrojony do innego auta ;)
<<

heko

Posty: 354

Dołączenie: 23 Kwi 2010 20:06

Miejscowość: Kraków

Post 26 Paź 2013 21:02

Re: INSIGNIA OPC 2.8 325KM

...pomiary na hamowni wykazują moc na silniku, po odliczeniu strat napędu itd. i wiekszość aut trzyma serię, często nawet mają gifty, ale są takie co z reguły serii nie trzymają, uczestniczyłem w takiej akcji reklamacyjnej, Mondeo 2.5t 220KM miało (wszystkie mają ok 210KM)...nie było szans na cokolwiek, dopiero jak jedno wykazało 197KM, wzięli się do roboty i po tygodniu wyjechało z ASO z 210KM
http://www.gcstuning.pl/
Chiptuning
Filtry FAP/DPF
Hamownia obciążeniowa
Diagnostyka

https://www.facebook.com/GCSTuning
<<

mruwkaz11

Posty: 10

Dołączenie: 05 Paź 2014 15:14

Post 07 Paź 2014 01:07

Re: Insignia OPC 2.8 325 KM - tuning silnika

Witam kolegów, odgrzebie troszkę temat... Obecnie posiadam Isie 2.6 V6T w wersji 260km i powiem szczerze że bardzo ładnie trzymała serie:) I po 3 dniach męki , kilkudziesięciu strojeniach wynik: 305 KM i 505MN ( na LPG bardzo podobnie) i na drodze spisuje się to świetnie, w planach końcem miesiąca robienie wydechu w firmie MG Motorsport.. A co do kwestii OPC też miałem okazje stroić taka- wynik to 340 koni i praktycznie taki sam moment obrotowy- dla mniej wtajemniczonych wersja OPC od zwykłej 2.8 V6T różni się oprócz wizualnych detali, foteli itp to silnikowo tylko wydechem- Także zobaczymy na ile MG motorsport pomoże w znalezieniu kolejnych koników- a jeśli ktoś jest zainteresowany strojeniem swojego 2.8 V6T bądź ma jakieś pytania- proszę pisać na PW. Pozdrawiam
Następna

Forum Opel Insignia poleca:

Powróć do Tunning techniczny

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość